Jooga lapseootel emadele

Toimumisaeg: 
Teisipäev, 11:40 to 12:40
Juhendaja: 
Toimumiskoht: 
Lisainfo

Jooga lapseootel emadele

Sel sügishooajal asendab sünnituspuhkusel viibivat juhendajat - Aale-Triinu Sonn'i -
doula diplomiga Merilin Õunamägi!

Aale-Triinu on taas juhendamas alates jaanuarist 2017 (anjani1008@gmail.com)

Aeg: teisipäeviti kell 11:40–12:40

Asukoht: Annapurna Joogastuudio, Müürivahe 31-1, Tallinn
 

Tundidesse septembrist jaanuarini palun registreeru: merilin.ounamagi@gmail.com või tel 5012092

Jaanuari tundideks palun registreeru: anjani1008@gmail.com
 

Hind: üksik tund10 €;

1x nädalas kalendrikuu 30€;

kahe kuu pilet 1xnädalas 50€

Lapse ootamise kuud on elus väga eriline ja imeline aeg.
Nagu iseenesest on tekkinud Sinu ellu ikka rohkem ja rohkem hetki, mil pilgu endasse heidad ja oma sisemaailmaga sügavama ja tasakaalukama kontakti leiad. Tekib ka parem äratundmine, mida su keha vajab, et olla terve ja mida vajab su hing, et olla õnnelik.
Kõigiks kolmeks trimestriks annavad sulle häid teadmisi
tasakaalukaks treeninguks ja meeldivaks lõõgastuseks ka
just lapseootel emadele mõeldud joogatunnid.

Kaasa: mugav rõivastus (matid on kohapeal olemas)

NB! Novembrist lisandub tund Kadriorus, Koidula tn-l, neljapäeviti kl 17:00-18:00.

Info: Aale-Triinu Sonn anjani1008@gmail.com

Juhendaja Merilin Õunamägi:
Olen pedagoogi haridusega rasedate jooga õpetaja ja
väljaõppinud doula (lõpetasin 2016 kevadel esimese
Eestis toimunud DOULADE kursuse).
Doula, teisisõnu pere- ja sünnitoetaja, on koolitatud ja kogemustega professionaal, kes pakub naisele füüsilist, emotsionaalset ja informatiivset tuge raseduse, sünnituse ja sünnitusjärgsel ajal.
Duula Stuudio kohta saad lähemalt vaadata:  www.facebook.com/duulastuudio.

Milliseid harjutusi tehakse lapseootel emade joogatunnis?

Lõõgastavad ja masserivad harjutused, mis vabastavad pingeid selja ja ristluu piirkonnast.
Tähtsamaid liigeseid korrashoidvad ning verevarustust ja ainevahetust parandavad harjutused jalgadele ja kätele.
Teadlik tasakaalus hingamine ja ka oskus pingeid lihtsalt kehast „välja hingata“.
Harjutused, mis toetavad vaagnapiirkonna avardumisprotsessi.
Oskus teadlikult lõdvestada lihaseid, eriti vaagnapõhja lihaseid – võib väga kasulikuks osutuda kõigi kolme trimestri jooksul, eriti aga sünnitusel.
Lõõgastavad, samas ka tugevdavad jooga-harjutused koos õige hingamisega on Sulle heaks toeks kogu 9 kuu jooksul ning tundide käigus tekkinud sügavam kontakt oma kehaga asendamatuks ettevalmistuseks sünnitusele.

Harjutused on iseenesest täiesti lihtsad – igaüks suudab neid teha! Samas on need nii tõhusad, et parandavad kogu elu kvaliteeti ja aitavad Sul endaga tõeliselt heaks sõbraks saada. Usun, et need teadmised ja kogemused jäävad loomulikuna Sind saatma läbi kogu elu. Hiljem tagasi vaadates võibolla vaid imestad: “Kuidas ma ilma nende nippide ja tarkusteta üldse elasin?”